ساخت پايگاه دانش با استفاده ازالگوريتم تکاملي سيمبايوجنسي
نوشته شده توسط : زپو

 ساخت پايگاه دانش  با استفاده ازالگوريتم تکاملي سيمبايوجنسي


چکیده پایان نامه:

در اين پژوهش، الگوريتمی به نام سيمبايوجنسيس را براي ساخت پايگاه داده توليد رفتار به کار مي­بريم. اين الگوريتم از مجموعه الگوريتم­هاي تکاملي است که با مجموعه­اي از اعضا سروکار دارد و هدف بهينه کردن شايستگي اعضاي جمعيت است. طي آزمايش­هاي انجام شده روي اين روش، اين نتيجه بدست آمده است که سيمبايوجنسيس براي استفاده در مسائلي که توصيف کاملي از صورت مسئله وجود ندارد، کارايي خوبي دارد. براي آزمايش اين­گونه يادگيري، از بازي Pac-Man به عنوان مسئله مورد بررسي استفاده کرديم. سعي داريم در اين مسئلهagent  اي را آموزش دهيم که بتواند در زمين بازي، بهترين بازي خود را انجام دهد و بيشترين زمان ممکن نيز زنده بماند. براي مقايسه نتايج حاصل از آزمايش، يکي ديگر از معروف­ترين الگوريتم­هاي تکاملي، يعني الگوريتم ژنتيکي را براي اين مسئله پياده سازي کرديم. نتايج حاصل از اين پیاده­ سازي ها را ارايه خواهيم کرد و مقايسه­اي روي آنها انجام خواهيم داد.

شایان ذکر است این پایان نامه و پروژه پیاده سازی شده برای اولین بار در سطح نت در وب سایت  ما منتشر گردیده است و ما مفتخریم که رقابتی ترین قیمت را برای آن ایجاد نموده ایم.این پروژه دارای فایل راهنمای جداگانه برای بخش های مختلف پروژه متلب می باشد که پس از خرید قابل دریافت است.


خرید و دانلود  ساخت پايگاه دانش  با استفاده ازالگوريتم تکاملي سيمبايوجنسي






:: برچسب‌ها: پایان نامه ساخت پايگاه دانش توليد رفتار با استفاده ازالگوريتم تکاملي سيمبايوجنسيس و پیاده سازی در محیط MATLAB , پایان نامه و پروژه ساخت پایگاه دانش , پروژه متلب ساخت پایگاه دانش , الگوریتم سیمبابویوجنسیس متلب برنامه نویسی , اوپن سورس الگوریتم سیمبابوبوجنسیس , پایان ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: